Instagram

Cum să investești eficient în promovarea afacerii tale online?

Care este randamentul unei investiții acum în Instagram?

Din punctul meu de vedere, pentru că lucrez intensiv și cu piețele internaționale, nu numai cu cele din România, am această viziune a viitorului care va fi resimțit în România peste 5 ani – 7 ani.

Bugetele pe care le investim acum în Instagram au niște randamente foarte mari pentru că prețurile sunt mai scăzute în publicitatea online comparativ cu alte piețe internaționale. Lucrez cu clienți din Statele Unite și un buget investit în România ca nivel de investiție versus cel din Statele Unite este de 10 ori mai mic, deci în Statele Unite ca să poți să te faci vizibil în Instagram trebuie să investești de 10 ori mai mult în bugetul tău de promovare.

Îndemn cu maximă încredere antreprenorii să aloce bugete reprezentative și generoase acestei direcții, pentru că vor simți efectele în viitorul foarte apropiat. Un antreprenor de succes trebuie în primul rând să aibă dezvoltată această calitate a răbdării. Odată ce răbdarea aceasta este însoțită de un plan de acțiune pe un termen minim de un an, cu siguranță vor exista rezultate, dar contează foarte mult și strategia alături de modul în care comunici cu audiența targetată.

Nu este suficient doar să investești. Este important să știi cum o faci și mai ales cum comunici cu publicul tău țintă. În Instagram, vârsta medie în momentul de față este undeva între 18 și 30 de ani cu un procent de aproape 60% în România. Statisticile sunt dinamice, iar trendul în 2020 este de creștere a vârstei medii a utilizatorilor, acesta fiind un fenomen normal în cazul platformelor care se maturizează. Să ne amintim că istoria se repetă la fel ca în cazul Facebook, unde același segment de vârstă a fost cel care a adoptat cel mai rapid noua platformă Social Media.

Dacă afacerea ta presupune comercializarea de produse sau servicii care se adresează acestei zone, clar deja este momentul să fii prezent pe Instagram. Dacă nu, este deja este o strategie de social media awareness să să fii prezent pe Instagram. Aici este noul trend, noua platformă pe val și fiind acum aici prezent pe Instagram poți să verifici foarte ușor concurența ta dacă este prezentă sau nu.

Uite, chiar vreau să îti lansez o provocare! Te invit să faci acest test și să verifici cum se prezintă concurența ta pe Instagram. S-ar putea să ai o surpriză foarte plăcută să îți dai seama că ai cam “furat un pic startul” și că ai șanse mult mai mari să fii prezent în ochii audienței targetate.

În concluzie, îți recomand sa investești acum în Instagram și în egala măsură să ai o strategie gândită pe un termen de minim 1 an pentru a putea avea rezultate concrete.

Alex Penes

Sunt Alex Penes si cel mai probabil te va interesa ce am sa iti spun daca ai o afacere pe care vrei sa o promovezi pe Instagram 📈

3 Comments

    • Alex Penes
      Alex Penes Reply

      Te salut, Gabriel!

      Este recomandat sa faci reclama direct din Facebook Business Manager cu afisare pe Instagram.

      Te ajuta sa iti eficientizezi bugetul prin setarea obiectivelor si sa faci mai multe conversii prin retargetarea audientei care a reactionat la reclama ta.

      Iti recomand sa faci concepte grafice adaptate ca dimensiuni pentru Instagram in sensul in care te rog sa eviti sa postezi aceiasi poza care apare pe feed Instagraam si pe story pentru ca nu arata bine si pierzi din spatiul de reclama inutil.

      Nu ezita sa ma contactezi daca vrei sa ne mai sfatuim. 😉

Write A Comment